Originální řízení se nejprve zkountroluje na vady jako prasklé potrubí, vyrezý nebo ohnutý hřeben, poškození upínacích prvků apod. Poté se chemickou cestou vyčití a rozebere se. Hřeben je poté vylapován a vyleštěn pro bezchybný povrch, ktrerý zajistí perfektní chod v nových guferch. Všechny mechanické části jsou zkontrolovány a v případe vady jsou vyměněny za nové. Všechy součásti jako ložiska, gufera, manžety, O-kroužky, silonová futra a pojistné kroužky jsou vyměněny za nové. Kvůli častým unikátním rozměrům těsnění v servořízení si necháváme často na zakázku vyrábět těsnění u externí firmy, která má dlouholeté zkušenosti s hydraulikou. Těsnění nám vyrobí z moderního a odolného materiálu H-PUR, který je kvalitnější než těsnení z prvovýroby. Řízení se s novými díly složí a otlakuje se na stolici, která dosáhne stejného tlaku, jako v reálném provozu. Po zkoušce je řízení nalakováno a připraveno pro zákazníka. Jsme zvyklí na různé typy řízení, proto pro nás nejsou problémem řízení jakékoliv značky typu a stáří.

Těšíme se na vaší spolupráci.